Wachtwoord Mijn Fuite werkt niet meer?

Het beveiligingscertificaat voor ons klantenportaal ‘mijn fuite’ is verbeterd.  De bescherming van uw gegevens is hierdoor verder geoptimaliseerd. Helaas heeft dit in sommige gevallen wel als gevolg dat u uw wachtwoord opnieuw opdient te slaan in de browser. Dit heeft niets te maken met het wachtwoord maar is het gevolg van de aanpassing.

Als u ‘instellingen’ opent in uw browser staat er ook een gedeelte dat gaat over beheer wachtwoorden. De oude opgeslagen gegevens kunt u hier verwijderen en vervolgens opnieuw inloggen met het bestaande wachtwoord. De site zal nu opnieuw vragen ‘wilt u het wachtwoord voor mijn fuite opslaan?’. Als u hier ja selecteert wordt het wachtwoord weer opnieuw opgeslagen.

×

Hallo!

Neem contact op met een medewerker van de binnendienst via WhatsApp of stuur een mail naar: info@fuite.nl

× Hoe kan ik je helpen?